דנבר נגד הלייקרס ולוקה נגד לילארד בולנטיינ'ז דיי / רועי ויינברג

כמה משחקים לא רעים בכלל הערב כשהפוקוס יהיה על שחזור גמר המערב בדנבר. שניים מהגארדים הטובים במערב יפגשו כשהמאבריקס ישחקו נגד הבלייזרס, וושינגטון במשחק המוקדם תפגוש את בוסטון ויש עוד הרבה.

05:00-דנבר נאגטס (11-14)-לוס אנג'לס לייקרס (6-21)

הלייקרס עם 6-21 בעונה נפלאה של לברון, במיוחד במשחקים האחרונים (בחלקם דיוויס לא שיחק). אחרי 3 ניצחונות רצופים בהארכה דיוויס, שבספק הערב, חזר וקלע 35 נקודות. הוא עדיין לא הגיע לגבהים של העונה או הפלייאוף הקודם והלייקרס יכולים להתאכזב, ברמה מסויימת, גם ממארק גאסול או דניס שרודר (30.2% מהשלוש אחרי 38.5% בעונה האחרונה), אבל הם עם 21 ניצחונות מ-27 משחקים. זה מתחיל מלברון שקולע באחוזים נהדרים מהשלוש לכל אורך העונה ונגמר בהגנה, הטובה באן.בי.איי כרגע.

ההגנה הזאת היום תנסה לעצור את ההתקפה של הנאגטס. דנבר לא מצליחה להתרומם, כשהשילוב בין ההגנה החלשה שלה, פציעות לשחקני מפתח (גארי האריס, וויל ברטון, MPJ) וחוסר היציבות של ג'מאל מארי מעיבים על העונה הטובה בקריירה של ניקולה יוקיץ'. דנבר טובה מאוד ועדיין קיים סיכוי טוב שיגיעו לסיבוב השני ואפילו פעם נוספת לגמר המערב, אבל הם האנדרדוג המובהק כאן.

המפתח לניצחון של הנאגטס הוא לא אחר מיוקיץ'. במשחק הקודם בין הקבוצות, לפני 10 ימים, הלייקרס ניצחו ב-21 הפרש. הסרבי נעצר על 13 נקודות ב-16 זריקות מול הגנה נהדרת של גאסול, אנטוני דיוויס וגם מונטרז הארל שהתקשה מולו בפלייאוף האחרון (במדי הקליפרס). הלייקרס לא הפסידו מאז, דנבר כן. בהתחשב בזה ובפערי הכוחות, אם דיוויס משחק זה יהיה ניצחון נוח של הלייקרס.

02:30-דאלאס מאבריקס (14-13)-פורטלנד טרייל בלייזרס (10-15)

לא מעט קבוצות היו קורסות ברגע ששני שחקנים משמעותיים שלהן נפצעות לזמן ממושך. פורטלנד לא אחת מהן. מאז הפציעות של מקולום ושל נורקיץ' הבלייזרס עם 7 ניצחונות מ-12 משחקים, כולל שניים על פילדלפיה. זה מתחיל מלילארד שקולע 31 נקודות למשחק בתקופה הזאת, ועובר דרך אנס קנטר (13-13), גארי טרנט (17.8 נקודות ב-45.5% מהשלוש) וכרמלו (15 למשחק). הבלייזרס ממשיכים להשיג נקודות, וזה מספיק מול לא מעט קבוצות.

היום הם פוגשים קבוצה שיכולה לקלוע יותר מהם. אחרי פתיחת עונה קשה נראה שדאלאס הבינה כמה דברים בשבוע האחרון עם 5 ניצחונות ב-6 משחקים, בכולם קלעה 118 נקודות ומעלה (ובהפסד ספגה 147). הנעת הכדור מזכירה את הקבוצה מהעונה שעברה, כשהשלשות נכנסות גם לדונצ'יץ' ופורזינגיס. חשוב לציין שהמשחקים האלה לא היו מול קבוצות הגנה טובות – ניצחון והפסד מול הווריורס וניצחונות על אטלנטה (פעמיים), ניו אורלינס ומינסוטה.

לכן המשחק מול הבלייזרס הוא מבחן ל-2 הקבוצות. שתיהן לא קבוצות הגנה טובות, מה שאומר שזה יהיה משחק מאוד מהנה לצפייה והמלצת ליג פאס לכל מי שיכול להיות ער ב-02:30 בלילה. אני חושב שהשיפור בהתקפה של המאבריקס אמיתי גם אם היא לא תקלע 120 במשחק עד שאר העונה ,אבל הוא מספיק אמיתי בשביל לנצח את הבלייזרס. דאלאס.

02:00-שרלוט הורנטס (14-13)-סן אנטוניו ספרס (11-15)

ההורנטס העבירו את למאלו בול לחמישייה אחרי הפציעה של דבונטה גרהאם וזה עשה רק טוב לקבוצה. בשבעת המשחקים בהם בול פתח ההתקפה נראית טוב, ובמשחק האחרון נגד מינסוטה הם עשו ניסוי מעניין עם 3 גארדים כשבול, גרהאם וטרי רוזייר (בעונה שטסה מתחת לרדאר) פותחים לצד גורדון היווארד שמשחק כמו אול-סטאר. השילוב הזה בין 4 מוסרים הופך אותם לקבוצת התקפה מתוחכמת, אבל פוגע בסייז של הקבוצה. לא ברור אם הם ימשיכו לפתוח עם שלושתם כשפי ג'יי וושינגטון, בחוץ היום בגלל פרוטוקול הקורונה, יחזור לשחק.

בצד השני יש קבוצה אחרת שמנסה לאזן בין הכישרון, הגארדים וההתפתחות של שחקנים צעירים. הספרס קיבלו בחזרה את דריק וויט ופתחו איתו בחמישייה בשלושת המשחקים האחרונים בהם שיחק, כולם ניצחונות. וויט לא קולע באחוזים טובים העונה, אבל השילוב שלו לצד דיונטה מארי ודמאר דרוזן פותח את ההתקפה. יאקוב פלטל משחק כסנטר היחיד כל עוד למרקוס אולדריג' בחוץ, מה שיקרה גם הערב.

המשחק בין 2 הקבוצות של טוני פארקר (ובין גרג פופוביץ' לעוזרו לשעבר) מפגיש בין 2 קבוצות מאומנות וקבוצתיות מאוד שיודעות להניע כדור בצורה טובה. המומנטום בצד של סן אנטוניו ואולי גם חומר השחקנים, אבל אני יכול לראות את המשחק הזה מוכרע רק בדקות הסיום או אפילו בהארכה. יש לי הרגשה שתהיה כאן הפתעה וניצחון ביתי של שרלוט, בערב גדול של היווארד.

ועכשיו 3 שירים עם שם (כמעט) זהה

05:00-סקרמנטו קינגס (13-12)-ממפיס גריזליס (11-10)

משחק בין 2 קבוצות טובות וצעירות שרוצות להגיע כבר השנה לפלייאוף או הפליי-אין. רצף הניצחונות של הקינגס נעצר מול פילדלפיה והם הפסידו גם את המשחק אחריו, לאורלנדו. בשני המשחקים ההתקפה שלהם המשיכה לשחק טוב, אבל ההגנה לא הייתה שם מול ג'ואל אמביד וניקולה ווצ'ביץ'. במשחק השני דארון פוקס לא שיחק. הוא ומארווין באגלי בסימן שאלה גם הערב.

בלי פוקס אני לא חושב שיש לקינגס מה למכור נגד הגריזליס, קבוצה שמתמודדת עם משבר משלה ו-5 הפסדים מ-6 האחרונים. העדרם של ג'ארן ג'קסון וג'סטיס ווינסלו, שלא שיחקו העונה, משפיע. גם בלי שניהם הקבוצה יכולה לצפות ליותר מג'ה מוראנט (16 נקודות ב-35.2% מהשדה בתקופה הזאת) כשההגנה שלהם התקשתה מאוד.

מה שאומר שגם כאן, בדומה למשחק של הבלייזרס, יש לנו התקפות טובות והגנות פחות טובות. אם פוקס ישחק הסיפור שונה לחלוטין, אבל בלעדיו סקרמנטו אחת הקבוצות החלשות בליגה. כשמוסיפים לזה את החולשה שלהם מול סנטרים דומיננטיים ואת יונאס ואלניוצ'אס, מכונת הריבאונד, אני חושב שנראה כאן הפסד שלישי ברציפות של המלכים. ממפיס מנצחת.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-10)-מילווקי באקס (10-16)

ההגנה של הבאקס אמנם לא מגיעה לגבהים מהעונה שעברה, אבל ההתקפה שלהם אחת מהטובות בליגה. בערבים בהן היריבות לא קולעות באחוז גבוה מהשלוש מילווקי מנצחת. שני ההפסדים האחרונים שלה, בשני משחקיה האחרונים, הגיעו נגד קבוצות שקלעו ב-50% מהשלוש בחצי הראשון (יוטה) או 16 מ-31 לאורך כל המשחק (פניקס). יאניס ומידלטון עושים את כל מה שצריך לעשות בהתקפה, הולידיי שבחוץ הערב משפיע לטובה וגם הספסל נותן נקודות – בעיקר בובי פורטיס, אחת מההפתעות השקטות של 2020/21.

היום הם פוגשים את אחת מקבוצות השלוש הגרועות בליגה והאחרונה בה באחוז הקליעות מחוץ לקשת. הת'אנדר מצליחים להשיג ניצחונות והשחקנים הצעירים שלהם בולטים לטובה, אבל היום הם יהיו בלי ת'יאו מלדון, שיי גילגיוס-אלכסנדר וג'ורג' היל. כשמתחשבים בזה, בחוסר הקליעה ובפער האיכות בין הקבוצות, יהיה כאן ניצחון משכנע של מילווקי.

20:00-וושינגטון וויזארדס (17-6)-בוסטון סלטיקס (12-13)

אפשר לדבר על זה שקמבה ווקר, ב-11 המשחקים ששיחק העונה, נראה כמו צל חיוור של השחקן שהיה לפני הפציעה. אפשר לדבר על זה שבוסטון ניצחה פעמיים בששת המשחקים האחרונים, לא מצליחה להביא סיוע מספיק טוב לבראון וטייטום ומתעקשת לתת דקות לת'ייס וטריסטן תומפסון ביחד. הכל נכון והכל מדאיג בטווח הארוך.

אבל הם משחקים היום נגד וושינגטון. אחת הקבוצות החלשות בליגה, במיוחד כשראסל ווסטברוק משחק. מאז החזרה מפגרת הקורונה הם נשארו רעים מאוד, שילוב בין התקפה ריכוזית ולא יעילה לחוסר מאמץ כללי בהגנה. השינוי בחמישייה שהעלה את דיוויס ברטנס על חשבון אבדיה לא מצליח לגרום לשינוי, ואולי הגיע הזמן לשינוי קיצוני יותר – מעבר לחמישייה התקפית לחלוטין (ברטנס כסוג של סטרץ' 5, האצ'ימורה ואבדיה לידו בניסיון לקלוע יותר מהיריבה) או חמישייה הגנתית עם אבדיה, טרוי בראון ולן, אבל אחת עם בעיות קליעה. כל דבר שלא יהיה שינוי קיצוני לכיוון אחד או אחר כנראה לא ישפיע יותר מדי, במיוחד לא מול קבוצה ברמה של הסלטיקס. בוסטון בפער, במה שאולי יהיה אחד ממשחקיו האחרונים של סקוט ברוקס.

02:00-דטרויט פיסטונס (19-7)-ניו אורלינס פליקנס (14-11)

הפיסטונס קבוצה יותר טובה מהמאזן שלה. זה מתבטא בניצחונות על הקבוצות הטובות בליגה, בנט רייטינג (4.3-, מקום 24 בליגה ולא 29). היכולת של ג'רמי גרנט בולטת לטובה וגם חלק משחקני המשנה, במיוחד ווין אלינגטון, טובים. בדקות בלי גרנט הם מזעזעים, וזה אחד הדברים שעלוים להם בניצחונות.

היום הם פוגשים קבוצה במומנטום, ניו אורלינס ששיפרה משמעותית את ההתקפה שלה. יותר דקות לזאיון כמוביל כדור יוצרות זריקות טובות יותר והקליעה של שחקנים כמו לונזו בול ואריק בלדסו, שקולעים באחוז גבוה בתקופה הזאת, משנה משחקים. לא סביר שזה יחזיק לאורך עונה שלמה בהתחשב באחוזי הקריירה שלהם, אבל העונה של הפליקנס לא נראית גמורה פתאום. גם אם הם לא יקלעו מהשלוש, הם קבוצה טובה יותר. לכן הם גם ינצחו. ניו אורלינס.

02:00-טורונטו ראפטורס (14-12)-מינסוטה טימברוולבס (20-6)

מינסוטה קיבלה את קארל אנטוני טאונס בחזרה, אבל עד שהוא חזר דיאנג'לו ראסל הספיק להפצע. טאונס היה טוב בבשני המשחקים בהם שיחק, אבל בלי די-לו יש כאן קבוצה מוגבלת מאוד בהתקפה, במיוחד בהתחשב בכושר של ריקי רוביו. אנטוני אדוארדס מקבל דקות ולא מצדיק את רובן ויש סיבה שהקבוצה במאזן הזה, בלי יותר מדי סיפורים טובים או ההתקפה הכיפית לה ציפינו בתחילת העונה. אולי זה ישתנה כשראסל וטאונס ישחקו ביחד.

בצד השני טורונטו התאוששה מפתיחת עונה רעה עם 6 ניצחונות מ-8 המשחקים האחרונים. השחקן הבולט בהם הוא פסקל סיאקם שזכה להרבה ביקורת בתחילת העונה וקולע ברצף הזה 25.4 נקודות ב-51% מהשדה ו-42% מהשלוש. נורמן פאוול עלה לחמישייה במקום או ג'י אנונבי ועשוי להשאר בה עם הרבה נקודות ביעילות כמעט מגוחכת, והסמול-בול שלהם החזיר אותם לתמונת הפלייאוף. הראפטורס מרחק 1.5 משחקים מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון ורוב העונה לפנינו. היום יהיה להם עוד ניצחון, אולי בדרך לשם. טורונטו.

קאבר אינסטרומנטלי לקלאסיקה של קרים

04:00-פניקס סאנס (9-16)-אורלנדו מג'יק (17-10)

הסאנס ניצחו 8 מ-9 האחרונים שלהם, כולל 5 ברציפות, כשדווין בוקר וכריס פול למדו לשחק אחד עם השני. הראשון קולע הרבה נקודות ביעילות נהדרת, השני קולע פחות ממנו אבל מנהל את המשחק בצורה נפלאה. פרנק קמינסקי עבר לחמישייה במהלך הרצף ונותן להם עוד חוסם בהתקפה, האינטנסיביות ההגנתית בולטת ובמשחק האחרון מול הסיקסרס היה להם סגל בריא לגמרי לראשונה העונה. אין סיבה שהם לא ימשיכו לרוץ.

אורלנדו לא תהיה מי שתעצור אותם. המג'יק ניצחו את הקינגס, אבל אחת הקבוצות החלשות בליגה. בניצחון על הקינגס ניקולה ווצ'ביץ' קלע 42 נקודות עם 19 ריבאונדים, בניצחון לפניו הוא עשה 43 עם 19 ריב'. לסאנס יש הגנה טובה יותר, גם מבחינת הכישרון וגם מבחינת רמת המאמץ, מ-2 הקבוצות האלה. יש לה את דיאנדרה אייטון שיכול לעצור את ווץ', ולכן היא גם תנצח. פניקס.

05:00-לוס אנג'לס קליפרס (8-19)-קליבלנד קאבלירס (10-17)

פתיחת העונה המוצלחת של הקאבס נראית כמו זיכרון רחוק. הקבוצה הפסידה 6 משחקים ברציפות, ההגנה נחלשה משמעותית בלי לארי נאנס ג'וניור וההתקפה לא מספיק טובה, עם כל הכבוד לקולין סקסטון ודריוס גרלנד. הקליפרס מגיעים בלי ג'ורג', אבל אני לא חושב שיש דרך שבה הם מפסידים כל עוד לנארד משחק. הקליפרס.

וחידה לסיום: מי השחקן שקלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר בולנטיינ'ז דיי? (בעידן 3 הנקודות, החל מ-1979/80).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
239 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

אפשר לא לדבר על הבעיות בסלטיקס לאור היריבה, אבל מתישהו נצטרך לנהל את השיחה הזו… זה לא הולך למקומות טובים בינתיים.
הפריוויו, מאידך, מושקע לעילא ולעילא, והמוזיקה אפילו יותר. תודה רבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרופא רשם ספיד פאת ווש כריפוי מכל החוליים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צעמום למוות. לוקה יקבל קליר פאת וינגב את דמיאן. הדבר היחיד שמעניין שם זה מי ינצח בתחרות קפיצות דיים או דונאט.
אה ויש את מפגש הקונוסים לטביה vs טורקיה

לייקרס דנבר עוד צעמום קל עם פיהוק דיוויס ושיקצה ינגבו קל.

אבל מכת המוות הנחיתו בשעה 8 בערב כאילו אם הייתי צריך לבחור איזה משחק הכי לא בא לימזה בוסטון ווש את מי מעניין הקליר פאת הזה. זה בדיוק מה שהרופא רשם לרזיאל.

קינגס מול גה זה הדבר היחיד המעניין טוב שזה ב5.15 אחלה שעה

tt
tt
3 years ago

ואוו רועי איזה מוזיקה אליפות – תודה
הולך להרחיב את ההשכלה המוזיקלית למה שלא מכיר

Berch
3 years ago

אחלה פרוויו
אחלה מוזיקה
איזה כיף….
כמעט שכחתי שיום ראשון
🙂

מנחם לס
Admin
3 years ago

יופי של פריוויו. אני עם הקאבס לכל אורך המשחק. תודה רועי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מו וגנר ומתיוס הם האנשים שלי הם בנבחרת הוניל שלי.
שחקנים מעולים שנרקבים אצל ברוקס

G-dog
G-dog
3 years ago

ברוקס המאמן הכי שוויוני והכי פחות גזען בליגה, כל השחקנים נרקבים אצלו באותה מידה, ללא חשיבות לכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  G-dog

זה נכון

פיני
3 years ago

לא יום המשחקים הכי מעניין (למרות שהקבוצה שלי במערב, סאן אנטוניו, משחקת ויש לי ציפיות מדנבר הלילה), אבל הפריוויו מעולה!

דובי
Editor
3 years ago

פריוויו מהמם, ולא בא לי להיות קטנוני, אבל כמה שראיתי הניקס מאפשרים פחות נקודות מהלייקרס, באחוזים יותר נמוכים של היריב

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  דובי

מצד שני, רובינסון בחוץ לחודש לפחות, אז סתמתי

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

אני תמיד שמח להיות קטנוני…
הניקס גם משחקים הכי לאט בליגה ושולחים את היריבים הרבה יותר לקו בזמן שהלייקרס כופים הרבה יותר איבודי כדור.
בקיצור פר פוזשן ההגנה של הלייקרס בבירור חזקה יותר.

דובי
Editor
3 years ago

אני אפילו לא שומע מה שאמרת. זה כמו זמזום כזה שברור שברגע שהוא ייפרד למילים אז הוא רק יעצבן, אז אני מעדיף פשוט לשמוע בזז בזז בזז ולדעת שיש שם משהו מציק, אבל לא לדעת מה.
כזה בוגר אני.

עידו גילרי
Admin
3 years ago
Reply to  דובי

זה בסדר…רוב האנשים שותפים כאן להרגשה שלך.

דובי
Editor
3 years ago

השיט הזה הוא אפילו לא כבשת הרש של הניקס. זה בקושי טלה הרש וגם אותו אתה לוקח לנו.
תן להיות "קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה לחמש דקות". מה כבר ביקשנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נזק זה ראס 😂😂😂
בראון מחפש שריקות כל הזמן חחח קיבל אוויר על ביל ואז החליק ורצה עבירה 😂😂

דה שוט
דה שוט
3 years ago

וויי וויי ראס בשיאו 🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי

חורבן הראס. יכולות מדהימות. הר חירייה הול אוף שיים טופ 5

אשך טמיר המקורי

בוסטון עוד לא הגיעה למשחק וכמעט שיוויון…

דה שוט
דה שוט
3 years ago

חחח ברטאנס זה דביל

אשך טמיר המקורי

אני חושש שביל יותר אפס מראס

אשך טמיר המקורי

ביל זה אחד האגואיסטים המסריחים חסרי השכל והמצפון ביותר שראיתי.
נזק אדיר לכל קבוצה שמכבדת את עצמה.
הוא וראס ביחד זה באמת יותר מדי, לכל קבוצה.

אשך טמיר המקורי

אוי ראס

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ראס באסיסט אבדיה עם שלשה! זהו! לעצור כאן את המשחק!!!

NFS
NFS
3 years ago

אש דני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

יאסו דני, בזכותו ראס רשם פעולה חיובית

מנחם לס
Admin
3 years ago

מסירה נפלאה של דני!

מנחם לס
Admin
3 years ago

שלשה של דני עם נהבאזר

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

כשאבדיה מוביל כדור במתפרצת או משחק מעבר במקום ווסטברוק ראש בקיר דברים טובים קורים

אשך טמיר המקורי

גם אם קוף גידם עם רטייה יוביל מתפרצת במקום ראס דברים טובים יותר יקרו

אשך טמיר המקורי

אבדיה פתח חזק. הגנה, אגרסיביות, ריבאונד, מסירה, שלשה.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ראס עם 5 אסיסטים. בוסטון עם 3

golan
golan
3 years ago

באמת תודה רועי על הפריוויו המושקע, חבל רק שלא התאימו את רמת המשחקים,

אשך טמיר המקורי

לטבעת שברי מאמץ דרגה 3 מראס

NFS
NFS
3 years ago

ווסטברוק החליט שלא בא לו למסור לאף אחד

NFS
NFS
3 years ago

איירבול מהעונשין 🤦‍♂️

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  NFS

כמה אושר יכולה להביא זריקת עונשין אחת קטנה.

מנחם לס
Admin
3 years ago

דני פנוי לחלוטין לשלשה וראסל ווסטרוק מסתבך לזריקה קשה במקום

אשך טמיר המקורי

אני חושב שאם לשחקני ווש עדיין היה אקדח טעון בלוקר הם היו מתאבדים בגלל ראס

דובי
Editor
3 years ago

בטח נשאר אחד בלוקר שהיה של ארינאס

אשך טמיר המקורי
Reply to  דובי

לקחו אותו כשראס הגיע. לשחקנים גם אין שרוכים בנעליים.

דובי
Editor
3 years ago

שם איתך מה שאתה רוצה שהיה לו סטאש מוסלק איפשהו

אשך טמיר המקורי

אין מילים

מנחם לס
Admin
3 years ago

אבדיה חכם מכולם בויזרדס

NFS
NFS
3 years ago

די נו, פוינט גארד שלא מוסר בהתקפה עומדת

אשך טמיר המקורי

ביל מסר 2 כדורים. ימות המשיח.

NFS
NFS
3 years ago

הוא לא מסר, הוא השאיל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago
Reply to  NFS

גם ככה הוא חולק משמורת משותפת עם ראס, יש גבול לנדיבות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה עשה חושך בעיניים לפריצארד 😂😂
ואז!סיים יפה על טייטום.
ווש צריכים לתת לאוגיליי לזרוק כל היום

Rocky1
Rocky1
3 years ago

צריך ללכת לאופטומטריסט אחרי הנזקים בעיניים שצפייה במשחקים של וושינגטון עושה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  Rocky1

מתגבשת תביעת המונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נאטו אהבל רציני שעון נגמר והוא מנסה לכדרר כאילו יש לו דריבל חח ואיב כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיים לורד זה גירסה גבוהה של גה מוראנט בלי היכולות כדורסל

אשך טמיר המקורי

האהבה העצמית של ביל מגיעה אלי כל הדרך מהחוף המזרחי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן אדיר אם לא יקח על עצמו מי יקח חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אתה לא אוהב שחקנים שעושים iso שעה היית סובל אצלנו בשכונה חחח.
אצלנו משחקים כמו ביל.
אתמול היה מצב שהייתי עם הרקדן שחזר אחרי פציעה ברגל שהשביתה אותו חודש ופול גורג שעה לא ראיתי כדור עשו iso בתורות וניגרו אמרתי להם עופו מפה 5 התקפות אתם עכשיו לא רואים כדור הצלחתי לדפוק 3 שלשות על הראש אבל הפסדנו 8 6 חח מאז החלפתי קבוצה אני אוהב שהכדור אצלי לשחק עם התמנון ורנדל זה השלמות שלי. הם אוהבים להילחם על הריב ולא מפריעים לי מוסרים לספוטים שלי בזמן וכמעט תמיד מנצחים.
לי ולתמנון יש כימיה עיוורת. הוא גם יודע לשחק פיק אנד רול מעולה. התמנון אתמול ניגר לייאפים שאלוהים ישמור.
אמרתי לו אין את כץ היום אתה מתרגש הוא פעם ראשונה אחרי חודשיים שמר מישהו שלא כץ 😂😂 הוא שכח כבר מה זה.
הבעיה שאתמול לאורי החליט שהוא בוחר בדראפט ראשון אז הוא לקח את קיירי בחירה 1 ואת התמנון בחירה 2 חחח אמרתי לו אתה רוצה שיקחו ריב מכל ההחטאות שלך אה הם צחקו.
קיירי יותר אתלט מהתמנון אבל שחקן רצח הוא כל החבילה חוץ משלשות שבזה הוא על הפנים משום מה אבל מחצי מרחק הוא קובי הכל בפרצוף הוא גאמפשוטר קופץ 2 מטר ואתלט אדיר חסר לו 5 סמ בשביל לשים דאנק. מטביע עם כדור 5.

קיירי היה הmvp הוא קירצף 6 משחוקנים רצוף שהתמנון ולאורי נחים וצוחקים רק עובדים בהגנה ובריב ונותנים לו כדורים.
בסוף אני רקדן ובירד הכנענו אותם עם סל נצחון שלי בשלשה 8 7. אמרתי לפני המשחק לרקדן למסור ולהניע כדור הוא הנהן והפסיק סתם לכדרר הובלנו 5 0. ואז התמנון שם סל על בירד קל שאין לו סיכוי הרקדן העיר לו והוא אמר אתה תשמור עליו ואז התמנון קלע עליו אותו מהלך ובירד צעק ישששש איך אני שמח שהוא קלע עליך אותו דבר הרקדן אמר לו אתה לא תראה יותר כדור אמרתי לשניהם יא זונות תתחילו לשחק הגנה ואז קיירי שם לי 3 גאמפים רצוף בפרצוף מחצי מרחק 5 5 ואז הביא שלשה על בירד שלא יצא 7 5 אחכ החטיא וקלעתי סל מחצי מרחק עם הקרש נרדמו ולא יצאו עליי ואז קיבלו שלשת נצחון על הפרצוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מו וגנר האיש שלי

אשך טמיר המקורי

דרו גודן, הפרשן של הוויזרדס, גורם לי לדמם מהאוזניים.

אשך טמיר המקורי

מצד שני, הוא מושלם לרמת הקבוצה.

דובי
Editor
3 years ago

היה יותר גרוע לראות אותו משחק.
למעשה היה יותר גרוע לראות אותו נקודה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דובי

כמה שזה ישמע מדהים, אני מעדיף לראות אותו מלשמוע אותו, אם תשים אקדח לראשי.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

בכיינים ראס מוסר פי עשר מווקר, ווש מנגבים היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ווש יקרסו בסוף מה אתה חושב ראס יפיל את הסל.
אצלנו בשכונה נפל סל אחד לפני שבועיים כמעט על ילד. מישהו זרק שלשה והסל נפל 😂😂😂

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ראס עם 7 אסיסטים. בוסטון עם 6

Rocky1
Rocky1
3 years ago

באים בטענות לראס, אבל בשנייה הראשונה שמישהו עשה תנועה ללא כדור בוושינגטון הוא מצא אותו חופשי. איזו קבוצה איומה, אחד עם הכדור וארבעה מסתכלים ולא זזים. מחכים למשיח.

אור
אור
3 years ago

יש משחק?? הרגתם בתגובות

דובי
Editor
3 years ago
Reply to  אור

היה זוועה אז הליגה הגבילה ל40+

אור
אור
3 years ago

אני רואה שאבדיה התפוצץ ל-5 נקודות עד עכשיו

פיני
3 years ago

באמת שאני לא מבין למה משלמים לברוקס. היו משלמים לי, הייתי לפחות מודה להם על זה

דה שוט
דה שוט
3 years ago

תנו כבוד הופס-ניישן. ווש מנגבים 👍👍 ראס עם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וכבש שער מקרוב לקרן. לא רואה ממטר!

אשך טמיר המקורי

בוסטון פשוט לקחו יום חופש.

פיני
3 years ago

ממש כך.
פשוט אמרו להם, יש משחק מול הויזארדס, אז זה כמו אימון.
כל ניסיון לקשר את זה לברוקס או ראס, זה פשע.
התוצאה היא אילוסטרציה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

נותנים לאוגיליי לזרוק זה תמיד טוב.
בוסטון ינצחו בסוף הסר דאגה

אור
אור
3 years ago

וושינגטון עצרה קבוצה על 43 נקודות, לא ברבע – במחצית. היינו כחולמים

Rocky1
Rocky1
3 years ago
Reply to  אור

זה מו וגנר עשה, לא וושינגטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Rocky1

האיש שלי. שחקן ענק שנרקב אצל ברוקס

Rocky1
Rocky1
3 years ago

כמו שכתבו בתגובות לפני המשחק, צריך להתחיל לדבר על הבעיה ההתקפית של בוסטון. זה שוושינגטון שמו דחליל במקום מאמן זאת בעיה שלהם, אבל איפה סטיבנס איפה? בוסטון משחקים שכונתי משהו, וביום שטייטום לא משהו זה כואב לצפיה לפחות כמו וושינגטון.

אשך טמיר המקורי
Reply to  Rocky1

הם פשוט לא קיימים על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה רזיאל הערפד הזה מתעורר רק ב1 למדוזות

ג'ט לג
ג'ט לג
3 years ago

בוסטון ביום קליעה מזעזע – מפספסים מלא קליעות חופשיות האחוזים שלהם על הפנים אם הם יתיישרו במחצית השנייה הם ינצחו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

נו זה ברור עם משתעשעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התרגיל הכי גרוע זה לסדר זריקה לראס 😂😂

השחקן שלו אוטומט בא לעזור
ביל מפלצת אשך

nola
nola
3 years ago

ווסטברוק וחצי מרחק חוגגים ולנטיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל זה הסקורר שדנבר צריכים להפוך לאלופה אולי. הוא מורי והגאון וואי וואי איזה כוח אש

אשך טמיר המקורי

די כבר הבחור מחלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם מחלות מנצחים משחקים ומביאים טבעות לא עם למלמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס רוצח את ווש די לזרוק אתה לא יודע לקלוע תן לביל

Jonathan
Editor
3 years ago

נתן לביל. ביל קלע.

אשך טמיר המקורי

צער בעלי קבוצות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
3 years ago

אם ווש רוצים ללכת על כדורסל סוליסטי שיהנו, יש להם את ביל בשביל זה. למה לבזבז כדורים על ראסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון ביל לפחות יקלע

אשך טמיר המקורי

כי הוא שם (ומשלמים לו על זה 40 מיליון…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל במקום פורטר גוניור הלמלם יהפוך את דנבר למפלצת על מי ישמרו שם?

דה שוט
דה שוט
3 years ago

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא ומורי זה כוח אש מפחיד שניהם דריבלים דתוקפים את הסל עם חצי מרחק אדיר והגאון יחלק להם כדורים כמו סביבון.

דה שוט
דה שוט
3 years ago

זה בדיוק מה שחסר לדנבר, וגם ליוטה, כוכב שלישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

נכון אבל ביוטה הוא פחות יתאים הוא ומיצל אותו שחקן אותה עמדה אותם חסרונות.
לדנבר הוא מושלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בילללל אבל למה אוגיליי שומר עליו חחחח ולמה אין דאבל טים שהוא היחיד שקולע בווש איפה סטיבוט?

דה שוט
דה שוט
3 years ago

בוסטון במערב לא בטוח עושים פלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח ברור שלא עושים

Jonathan
Editor
3 years ago
Reply to  דה שוט

בקצב הזה, גם במזרח…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אל תגזים

Jonathan
Editor
3 years ago

אין הפרש גבוה בין מקום 4 (סלטיקס) למקום 8 (ראפטורס) ומקומות 9-10 זה מיאמי ואטלנטה כך שיש לחץ מלמטה.
הסלטיקס לעומתם צולעים בזמן האחרון והפסד יכול לשים אותם במקום ה-5 עוד הערב…
אני בהחלט רואה אותם בפלייאוף – אבל זו לא כזו הגזמה עם איך שהם נראים לאחרונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל מצליף בבוסטון וסטיבוט רדום על הספסל הבן אדם רותח והוא נותן לאוגיליי לשמור עליו מה זה רזיאל? תביא כבר דאבל טים אף אחד לא יכול לקחוע בווש חוץ מביל

דה שוט
דה שוט
3 years ago

אחלה ווש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מו ואגנר מדהים איזה הגנה וברוקס הכסיל נותן דק לבארטנס הזבל עופות הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מפגיז קרש ולא יורד להגנה וחוטף דאנק סטיבוט הלך לישון איפה רזיאל תצוגת אימון מחפירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל משחק שראיתי את מו וגנר בליגה הוא היה מצויין. לא ראיתי אבל הרבה. מה זה אומר?

דה שוט
דה שוט
3 years ago

גם מתיוס נותן עבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הוא אחלה שחקן בנבחרת וניל שלי

אשך טמיר המקורי

שהמאמנים בליגה רפי-הבנה

Rocky1
Rocky1
3 years ago

האם זה יהיה המשחק שייתן לווש את הדחיפה שהיא זקוקה לה? אולי העונה שלהם עשויה להשתנות… והכל בזכות מו וגנר שמעון׳ס מן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Rocky1

אהבתי אותו עוד במישיגן שיחק נהדר שם הוא חזק ממה שהוא נראה קולע גם שלשות. הוא מופלה לרעה כי הוא וניל.
את מתיוס ראיתי רק השנה אוהב את הבחור דומה לאח של אינגלס

אשך טמיר המקורי

ממתי נהיית חובב וניל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי קצת סטיות

דה שוט
דה שוט
3 years ago

טמיר זה בשבילך לוולנטיינס 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס שואג עד לפה חחח

אור
אור
3 years ago

סטיבו תתפטר

אשך טמיר המקורי

ממש מביך בוסטון. יהיה קשה לשכוח להם תצוגה כזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם ינצחו מה אתה דואג

אשך טמיר המקורי

לא הפעם. הם לא קיימים

דה שוט
דה שוט
3 years ago

לא הערב. סגרתי את זה כבר במחצית תגובה 48

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ינצחו עליי למרות שאני לטובת ווש

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ראס יצא ווש מגרזנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה מתיוס וגנר זה 3 ונילים שצריכים לשחק יחס להוסיף איקיו לטיפש בלי הפסקה

אשך טמיר המקורי

הפועלים השחורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח טיפש ביל איך זרק ראש חשב הוא דמיאן 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לבארטנס מה לראות מגרש נזק מהלך הוא לא קולע ובור בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מקווה שברוקס לא ישכח את וגנר על הספסל ברבע האחרון 😂😂

Jonathan
Editor
3 years ago

קמבה ווקר חייב להפסיק עם הג'אמפ שוטים האלה מאזור קו העונשין. הוא החטיא כבר כמה וכמה כאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה הספוט שלו

Jonathan
Editor
3 years ago

לא ממש הולך לו ממנו. אבל בדיוק קלע שלשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

גם אני לפעמים לא קולע זה לא אומר שאני מפסיק לזרוק 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביל עושה שטויות אין חמצן במוח

אשך טמיר המקורי

אף פעם לא היה לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חייב חמצן או מוח מספיקה יכולת וזה יש לו

דה שוט
דה שוט
3 years ago

טוב סיידשו-בוב

דה שוט
דה שוט
3 years ago

ביל תותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

סקורר קטלני

אור
אור
3 years ago

איזו עונה מחרידה של ברטאנס השודד הג'ינג'י

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

והוא עוד מקבל דקות 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך אבדיה מפוחד בצד רוץ נאטו לקח ריב אהדיה במקום לחתוך ולצעוק לו עומד על ה3 סתם מקבל כדור מוסר ישר.
מדהים שבארטנס במגרש

nola
nola
3 years ago

טייטום חטף בלוק מברטאנס מה קורה כאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח התקפה יפה ולמי מוסרים בסוף 3? ללופז 😂😂

Jonathan
Editor
3 years ago

וושינגטון התחילו עם הנעת כדור במסירות. הם במצב רוח טוב…

פיני
3 years ago

לא ככ נשמע הגיוני, אבל בערב לא גדול של אבדיה, יש לו כרגע יותר נקודות מטייטום…

מנחם לס
Admin
3 years ago

דוקטור רזי איפה שהוא?????

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

יושן בשעות האלה. ערפד מתעורר ב1 אורז ציוד מריץ דאחקות בבלוג שומע מוזיקה ויוצא לגלוש בבת גלים ב4 עם המדוזות

Jonathan
Editor
3 years ago

ווסטברוק עם טריפל דאבל

דה שוט
דה שוט
3 years ago

המשחק עלה רמה באינטנסיביות. ווש הרבה יותר טובים מהמאזן שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם לא 😂😂😂 כי אין מאמן. ואגנר יחזור לספסל משחק הבא לקושש דק

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

פייק ניוז

אשך טמיר המקורי

עד כמה בוסטון גרועה? וושינגטון מחרידה מובילה עליה 20+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווק ווש מתאמצים היום בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצחיק לראות את בארטנס מנסה לכדרר על מישהו חחח כמעט ישר מאבד כדור חח

מנחם לס
Admin
3 years ago

דייטונה 500!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח תוקף ברור ודחו צאלנג אם דחו צאלנג זה חייב להיות אנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוגיליי 😂😂😂 אחד המוקיונים מאיפה איינג מביא אותם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח טייטום מחטיא לייאפ החטאתי 2 כאלה אתמול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח בארטנס הפך מלבן לורוד 😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה 24 הפרש איכשהו פיספסתי את זה 😂😂

אשך טמיר המקורי

ראס צריך להיעצר על שוטטות בהגנה

מנחם לס
Admin
3 years ago

את השלשה הפנויה הזאת דני היה צריך לקבור!

אור
אור
3 years ago

דנילה צריך שלשה לדאבל-דאבל

אשך טמיר המקורי

אולי המשחק הכי גרוע שראיתי מקבוצה אי-פעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סטיבוט נרדם חזק נחר במחצית כמו רזיאל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב בוסטון לא ינצחו 😎

אור
אור
3 years ago

זמן מתנפחים

מנחם לס
Admin
3 years ago

דני מוביל בריב' עם 10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה טאקו הקוריוז נכנס

אור
אור
3 years ago

הוא שחקן לא רע בכלל אבלאחרי 3 דקות נגמר לו האוויר

אור
אור
3 years ago

יאללה, כמו שאומרים גרטל והאשך – לילה טוב ונוחו על משכבכם בשלום

אשך טמיר המקורי
Reply to  אור

לילה למוזיאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחחח
לילט תבוא לגאון מול השיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני מקבל טיים דה גארבג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה פיספס פוסטר על טאקו פול

מנחם לס
Admin
3 years ago

uutkkv to vhv bfbx///

וואללה אם הדאנק היה נכנס נגד בול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

Fgvcbwqgh פול..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה מתלהב מכדרר וזורק ומנגר בגארבג

אשך טמיר המקורי

כמה זה בונגה בניימולוגיה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין סיכוי לאולסטאר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גם שעון עומד וכו', הרי גם את ברוקלין הם ניצחו.
.
תודה רועי, אחלה פריוויו. לצערי אני מסכים איתך, נפסיד הלילה לשרלוט, וחבל. מקווה שדנבר יתנו פייט בבוקר.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

קיבלתם בונוס – היוורד בחוץ

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

נפלא! נפרק אותם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בפינת ההצהרה הבומבסטית של הערב –
.

Brad Stevens: "We have to play well to win. … when we don't play well, when we don't take care of the little things, we have no chance."

עידו גילרי
Admin
3 years ago

take that for data, or something like that

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

שוב הקלישאות החבוטות של הבוט, הניעור בבוסטון צריך לבוא בגזרת המאמן.
הוא איבד את חדר ההלבשה השנה. הגיע הזמן לאוורר את צוות האימון של הסלטיקס.
סטיבנס צריך למצוא קבוצה בבנייה עם המון רוקיז. יתאים יופי ביוסטון.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

כן כי הסלטיקס חבורה של ותיקים…

עידו גילרי
Admin
3 years ago

סטיבוט, סטיבוט קלינג צווינג טויינג, סטיבוט!!!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

יופי ג"א מי מתוק של אמא?
עם כל כך הרבה שנות אימון וותק מאחוריך אתה בטח מבין ויודע יותר מכולם.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

בניגוד אליך אני לא מתיימר לדעת.
אתה זה שמכריז כל פעם מתי צריך היה לקחת טייםאאוט ומתי חדר ההלבשה הלך לאיבוד. או איך מאמן א עשה שחמט למאמן ב'. זה בטח ממרומי שנותיך הרבות כמאמן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

בניגוד אליך פרופסור מנחם לס כן מתיימר לדעת….
דעתו הרבה יותר מקובלת עליי בגלל הניסיון שלו יש באימון ולך אין.

עידו גילרי
Admin
3 years ago

טוב בסדר, מה שעושה לך את זה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

לא לא בסדר, מה שלא עושה לך את זה. תמשיך לברוח מהאמת המרה…. בכל הגזרות

אשך טמיר המקורי

נשמע כמו הציטוט האלמותי מליגת העל, "אם כובשים ולא סופגים, מנצחים וצוברים נקודות".

המשגיח
Admin
3 years ago

פריוויו מצוין. נקווה ליום טוב של משחקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח דיים מאבד כדור הארדוואי לא נגע בו ו2 זריקות מהקו חחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיני סמית משווה איך לוקה מטייל חח דמיאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן איזה שלשה על הראש של סמית איך לא מביאים עליו דאבל טים חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמנים מפגרים נותנים לכוכבים לחגוג בקלאץ לא מונעים כדור וכלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח איך לוקה עובר את קובינגטון וכל הצבע ריק חחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה אם סטוטס הפגר יעשה עכשיו עבירה ביתרון 3 או יתן ללוקה לקבל כדור ולהשוות חחחחחח מה אתם מהמרים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תצוגת האימון הכי מחרידה שראיתי בקלאץ של 2 המאמנים. נותנים חופש מוחלט לכוכבים לבצע את זממם בקליר פאת חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לוקה קיבל שלשה ככ לבד אפילו באימון הוא לא כזה פנוי והחטיא איזה מאמן אהבל חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון הוציא בבירור אבל נותנים ללוקה עוד הזדמנות לווי אר אול וויטנס סטוטס יעזור גם תנו ללוקה כדור ותשאירו אותו להשוות חחחחחחחחחחח וטנש אומרים שהמאמנים בליגה לא כסילים מוחלטים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמה שהפליקנס גרועים חחחחחחחחחחח ואיך הראפס הצליחו להפסידו למיניסוטה? חחחחחחחחח המזרח אוי המזרח….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבאקס מצילחים להפסיד לאוק חחחח אוי המזרח….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מארק גאסול בקושי רץ נראה כמו דירק בערוב ימיו

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

מארק גופה של גופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיחון ברוקס רותח מהתנור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס עןשים פיק אנד רול םשוט כל התקפה לייאפ מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיארון עושה מחווה לראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצאו בזול הקינגס ממפיס עשו כמה שטויות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיקצה מנגר מהקו את שניהם אחרי שקיבל שריקת אוויר וכרגיל לא היה הילוך חוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מבין איך הלייקרס לא כל התקפה בידוד על קאמפצו. אפילו אצלנו בשכונה מבודדים ככה על בירד בפוסט 😂
הוא לא יכול לעצור קונוס זה סל או עבירה והם בכלל לא משחקים עליו. בהתקפה הוא מארגן לדנבר יפה את המשחק לכן הם צריכים לנטרל אותו שיוקיץ ירכז…

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

אל תדאג תכו השופטים בהוראת המלכה ידביקו שני עבירות ליוקיץ ונגמרו את המשחק

אשך טמיר המקורי

לא ניתן לצפות במשחקים של הלייקרס.
לא ספורטיבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום יש רק 2 שופטים 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
3 years ago

לא יודע מה הביאו את הגופה של גאסול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא כוחות בלי דיוויס זה לא דטרויט ואוק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זיק אנגי מנגב חשבתי הוא בכלל סנטר 😂😂😂 זה שם של בנטר הניימוחוגיה ממש לרעתו וקוזמה עם פוסטר

trusttheprocess
trusttheprocess
3 years ago

דיוויס נפצע באכילס
יכול להיות פציעה קשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נראה קשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס עם פגיעה באכילס השיקצה יקווה שזה לא רציני

אשך טמיר המקורי

לפי ווג' זה דלקת. אז רק קצת זמן ומנוחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אוהדי לייקרס מתלהבים מהורטון טאקר סתם פחון

אשך טמיר המקורי

איכסה. הצצתי לרגע וזכיתי לראות התבכיינות של השיקוץ אחרי שלא קיבל שריקת אוויר ואז כן מקבל התקפה הבאה, אחרי שנעל את הזרוע של מארי שסתם עמד שם.
איכסה, פיכסה, ליגה דוחה, מגעילה, עלובה, פאתטית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

אז מה שימון, מוצרט מנגב תמלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי דיוויס ברור

Rocky1
Rocky1
3 years ago

יש למישהו לינק לדנבר לייקרס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
3 years ago

הסנטר של הרטנשטיין עשה עבירה על השואג
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח